今日係開校務會議之前五分鐘,東區醫院打電話嚟,話我上次抽血驗唐氏綜合呈陽性反應。我即是好唔開心,又係咁???記得有卓希時都係咁,嗰時我同卓希爸仲抱頭痛哭添,因為以為個仔會有事。
 
卓希爸同卓希的契媽都安慰我,話上次有卓希時的機會率係四份一,卓希都無事,今次係二百六十份之一,都一定會無事的。不過話唔係咁講,做人點都要為那一份而有心理準備,所以咪唔開心囉!
 
依家約了下星期五要返醫院到,抽羊胎水,又要照超聲波!我都已經request咗卓希爸要請假都要陪我啦,我唔想自己一個人面對著醫生同護士。其實我係擔心抽的時候會整到小b,而且要等成三個星期才有報告,那等的時間才是最難受!
 
本來我係諗住今胎一定無事的,因為有了上次的經驗,諗住自己小心d,應該唔會要去抽羊胎水,點知又係咁!我同卓希爸話,點解我哋加起嚟的嘢,往往會有咁的結果?乜唔可以好些嗎?卓希爸安慰我話今次的比率已經係細好多,已經咪好過上次囉!
 
求天父加給我們力量去面對!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()