close
是日卓希第一次幼稚園面試,也許是第一次的緣故,我一早被卓希吵醒後(早上“倒塔”六點),就無心機再訓。起身後,係只有六百呎的屋企,左行行,右行行,都唔知自己想做乜嘢好?

好啦!終於出門口啦,又係一輪車輪戰先出得門口,我都已經忟過忟薑。感謝神,一路都無塞車,好快的十五分鐘就去到今天要去的學校:浸會大學附屬幼稚園。一路轉變入去大學的路時,就已經見到一輪警車,有好多警察落咗車係到抄牌。嘩!我當時心裏真的很很很很很感謝神我係浸會到讀書,所以有申請到泊車證,泊係大學到。

報到咗之後,就俾咗張紙,要卓希貼係身上,就好似d運動員咁,有個號碼係身到。
楊卓希
J1115(C)
Panel:7
Waiting Rm:W2
Interview Time:9:40

一報到咗之後,原來已經可以上去課室到啦,點知一去到waiting room,嘩!超多人,想找個位給卓希玩玩具都差點找不到,都玩唔夠十分鐘,就輪到我哋去見入學官啦!點知一入到房,嚇我一跳(得我一個嚇親),原來個入學官係我晚上上課的其中一個講師,仲係佢好鬼好記性的,仲記得我姓周。一開始佢就話:咁今日我就叫你做楊太啦!

今天大都是問父母,問題大約如下:
入學官:為何選這所學校?
卓希媽:因為係自編課程,可調節給不同的小朋友。
入學官:你最想小朋友係這所學校學甚麼?
卓希媽:多些生活體驗,最重要是學習有好的人格。
入學官:但係這所學校是無功課的,那你們怎樣看呢?
卓希爸:我一些都唔讚成咁細的小朋友要做功課,好似佢(卓希)依家讀緊的幼兒班,一個星期做一次功課我都唔讚成。根本就唔係小朋友自己做,係家長做,所以失去咗做功課的意義!(卓希爸一講起這個問題就好激動,因為佢個個星期都係到um!)
入學官:咁你哋覺得你哋的小朋友長處又或者缺點在那裏呢?
卓希媽:長處係開朗的性格,缺點係無乜解決問題的表現,往往第一時間便去喊著去找爸爸。

面試時間都唔使十分鐘,咁就完成咗,但係我覺得好好笑!因為個講師真的好好人,去到後來佢都忍唔住叫咗我做:周同學,笑c我!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()