七彩係乜嘢顏色,咪就係七種顏色,但係我今日唔係指顏色,而係指我痾到七彩。

昨晚訓覺前都好地地的,唔知點解,去到半夜,個肚痛,當時仲以為係發緊夢。不過痛的感覺越來越真實,就下床去洗手間,點知真的肚痾。成晚大約去咗三至四次洗手間,今早未夠六點我就已經係洗手間到又痾。卓希爸見到我面青青,叫我唔好返工,我話唔得,因為今早的早會係由我負責講,其他人無預備。

返到工,個肚又攪過,我好怕上緊早會,仲係自己講緊嘢的時候要去洗手間!感謝神,點都挨到早會完咗後才要去洗手間,所以唔理三七二十一,上完早會後的中三後,就嗱嗱臨去睇醫生。醫生話應該係我食錯嘢,不過昨天係星期日,屋企人食乜我就食乜,其他人就無事,得我一個有事,真奇怪。下午食咗兩次藥後,痾的情況有改善。醫生給了我兩天假,要好好休息先。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()