close
今日返工啦,雖然今日的堂數少,但係有好多paper work,真係做極都做唔完。仲有就係仲要攪番上星期院長攪禍的爛攤子,心光學校,老人院,恩望,週圍走。
 
卓希無事啦,只係昨天晚上痾一次咋,好彩!
 
嗯!好攰,休息先!

我的煩租戶又打來,好彩,真的好好彩,次次我都聽唔到電話聲,所以佢哋只可以留言。如果我真的接到他們的電話,血壓真的會係咁升!(上次都係咁升)先先就係好鬼無禮貌的x太,原來個熱水爐的風扇壞咗,佢哋未問過我哋就自把自為咁打咗去叫師傅嚟報價,又話整要成$800。我未覆佢住,先先找咗agent問清楚,係咪要我哋負責,agent話係,但係我唔想同佢哋直接傾,因為佢哋真的令我好失望,我怕自己會火山爆發。所以個agent都好好人,佢話等佢負責同佢哋傾。點知係我星期一晚返緊學的時候,嗰x先生自行由佢出面再打電話給我,又話依家無熱水沖涼。唔好話我黑心,上帝真係好公平,你點樣對人,神一定會係另一方面罰的。咁我就請agent小姐快些打給他們,不過agent小姐未打之前,星期二x先生又打嚟,真的好奇妙,佢哋次次打嚟,我都聽唔到電話聲。X先生今次講到好威脅性,就算我唔覆,佢哋都會整,而且會係今次的租到扣,希望唔係我唔聽佢電話。咁我梗係崔個agent姐姐打給他啦!
 
所以我哋已經決定,年半後唔再租給他們,就算平平地租俾熟人都唔會租俾佢哋。Agent姐姐聽咗我之前所講的情況,及x太的態度後,佢都話個x太的態度由找屋到簽所有嘢時都係好差的,不過x先生係ok的。佢叫我明年三月就可以唔再租給他們,但係到時好近老二出世,我唔想係嗰段時間攪d咁的嘢,所以就租埋生約嗰年啦!


arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()