今日星期二,係好多堂的一天,最後一堂聖經堂仲係班令我完全無成功感的小一,簡直就係勞氣。

返到辦公室,覺得好個人好似有少少唔妥,但係又講唔出邊到唔妥。咁就去一去洗手間,係洗手間到發現自己下體流出些“早”紅啡色的物體,突然有驚的感覺,因為上一胎都無依個問題,今次頭三個月只係嘔得利害,都無依個問題。第一時間便找judy問問意見,但係又剛剛找不到她。幸好卓希的契媽空堂,便找她商量商量,她說好少會過了三個月都係咁,叫我快些上瑪麗醫院的急政室,咁我只好又向校務處請假去瑪麗。咁啱係三樓又見到jason,佢就車我上去醫院到。我以為大肚婆會快啦,點知佢話唔係深紅色的話就要輪,要等成240min(嗰到寫住等候的時間),即是四小時,我真是心急到不得了。

但就在這個時間,找到judy啦,佢幫我立即問佢個學生陳醫生,陳醫生建議我立即去佢的診所。其實我好怕要朋友咁樣搭上搭的,會欠人人情的,但今天事情來得太突然,不過不去中環。堂我去到中環時,judy為了我不去醫院探人,在中環等我一起去睇醫生,真的教我很感動,教.我.如.何.不.愛.她???

陳醫生真的好細心,一見到老二的心跳便叫我放心,然後就係咁照,一路照就一路解釋給我聽,仲講埋bb的性別給我知添!醫生話應該係字宮頸微出血,叫我不要操勞,要我休息幾天。醫生的假紙係由今天計起三天,雖然如此,但係我諗我只會請明天假,因為星期四有崇拜,晚上團契要外出,有義工幫忙,但係得我一個職員,所以星期四不得不返。而星期五又要請假覆診,再係咁請假落去的話,我怕心光好快會抄我!

不過我諗judy講得好啱,也許是我近來對個個不知所謂的新人好勞氣,成日講大話,又成日刷高層鞋。我都唔想勞氣,不過佢已經係我背後攪緊分化,消到我個啖。唉!天父,真的不知何是好???
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()