昨晚在mormor及morfar家回到家時,要陪卓希訓,諗住等佢訓咗之後,就起身寫日記,點知就俾個仔攪點咗我,一齊訓著咗!

昨天答應咗卓希今日會帶佢去飲茶,所以一早便出發去飲茶。之後下午在家休息,本來想訓完晏覺之後就外出走走,點知我有唔舒服。是緣卓希爸想做多一陣功課(佢下個星期要交啦!),咁我就帶卓希同tun姐姐去日本城同supermarket到買餸,點知去到日本城,我個人覺得好焗,便話在外面等卓希及tun姐姐。嗰時我已經自覺有少少唔對路,跟著行去supermarket時,個人好暈,仲要扶住tun姐姐。去到supermarket時,成個人面青青,仲流緊冷汗。好彩平日卓希同菜檔的ee們有傾有講,佢哋一見我咁就俾張椅我坐下來,仲有一粒糖給我。我立即打電話給卓希爸,因為我怕行返屋企時攪唔點卓希,幸好卓希爸都好快咁嚟到。返到屋企後,我要係屋企休息,邊到都無再去,不過我哋係屋企到都玩得好開心。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()