close
卓希今日都叫做退咗燒,今早仲有少少燒。我就給他退燒藥及流鼻水藥,唔知係咪真的對証下藥呢?佢成個下午都無燒啦,晚上我只給他鼻水藥,唔俾退燒藥,因為食咁多藥的話,對個身體好傷的。
 
關鍵就係要睇今晚同明天早上啦,如果真係無事就可以返學啦!今晚mormor都忍唔住要嚟睇依隻豬隻希!

不過依隻仔好鬼扭計,今晚就被我打鑊金的,因為佢刷牙時,要飲d水,然後被我罵時又懶尿,結果呢?就係被我打到個pat pat有五指山的印,仲要訓覺時任何人都唔准陪。(我特登好大聲咁要卓希爸聽到,所以佢今晚唔敢嚟護架!)依隻卓希訓係床到,唔使十分鐘,就已經自己訓著,平時?啍!阿某人陪佢的話,而我又唔出聲的話,成個鐘都可以未訓!我一出招,誰過都唔可以出聲!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()