話說依個新同事返工的時間日日都唔同,又無同佢的PARTNER黃先生交代。事情係由我昨天發現的,學校ARMA問佢有無返,如果唔係就要熄燈,我話問問黃先生先,點知黃生又唔知,個探訪簿又無寫,白板又無寫!奇就奇在成十一點先返工,話係補OT???(乜佢的職位可以咁補法的嗎?以前JUDY的補法都唔一樣),但係就五點鐘準時走人。

今日仲奇情,佢又係成個早上唔見人,黃生同我又要CHECK佢的BOOKING,但係都係無寫到,下午一時才見佢出現。

當時黃生問佢:今早唔見你的?係咪補OT?
佢就一路寫嘢一路話:我現在忙計番D數給院長,一陣遲些才同你傾,仲有,今日係我的LAST DAY。

當時,黃生的眼都大埋,立即嚟問我是一回怎樣的事?我都成頭問號,因為我哋只係知道佢昨天見過院長,但係見完之後,面無改變地繼續做嘢。(果然係高招,死要面子!)跟著遲少少,黃生問佢點解會咁突然要走的,佢話都唔突然啦,係一路以來都睇緊自己是否適合做這份工作,而且同周老師又唔係咁合作到,做的嘢又唔同,但係又同一個DEPARTMENT(即是話同一個DEPARTMENT有兩個HEAD,係SECTION HEAD,因為我唔使聽佢話的!我有我主見)

有無攪錯呀,燒到我個啖到,又關我乜事,自從上次開會事件後,我一句都無同佢講過嘢,因為我睇唔起佢做嘢的手法,太過過份!我同黃生講,算!我忍埋佢依幾個鐘頭,好彩我係心光做咗咁多年嘢,人人連包括校友都知我份人係點,唔怕佢週圍唱歌咁唱!

好啦!咁跟著我就去咗開財務會議,開完會之後,上到辦公室,黃生過嚟話:劉姑娘走咗!!!我哋兩個都打咗個突,如果唔係院長打電話上嚟找佢的話,我兩都唔知佢已經執好哂嘢,仲走埋添。一聲:再見,都無講,無鬼禮貌。

跟著我同黃生仲要接佢的SO州史,佢居然把所有聯絡人的咭片扔哂,又唔出聲校友名錄去咗邊,我哋係咁找呀找呀,原來係院長到。佢真係好鬼差,又死要面子,好啦,十二月份福音事工部大把嘢做,又只係得我兩個人,唉!苦命一條!不過都好,唔使再好似以前咁防賊咁防,成日又怕佢會出乜嘢的鬼注意,等我哋兩個好好咁計劃一下要點做先。不過最先都係要買聖誕禮物,又要約一日出嚟買,同叫校車車!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()