今晚打電話返屋企,tun姐姐話卓希懶咗尿係大床,仲係懶尿落我哋張被到,係羽絨被!嘩!嬲到我呀!張羽絨被我用咗成十幾年啦,保養得不知幾好,真係唔知佢兩個係屋企攪乜嘢。依隻豬仔又係,成日叫佢去洗手間痾尿,又話唔痾唔痾,點知去都洗手間就次次都一定有貨。亞tun又係,又成日唔自動地帶佢去洗手間,都唔知係屋企做乜?

我嬲到c啦,卓希爸仲話我煩,話唔痾都痾咗,咁咪明天買過張!咁我今晚用乜呀?我無其他被啦!邊個俾錢買呀?係邊到買呀?要點買呀?成日係我的煩忙中加多咁多工作,係咪想我快d死啫!真係激c我啦!

第二天早上的後記
:問過tun姐姐,佢話只係濕咗一小範圍,仲只係張被袋,所以我決定唔使買住。不過對佢兩個係屋企有咁的表現都好不滿!卓希仲俾我罰坐naughty chair!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()