昨晚和卓希“陪訓”時,不知不覺間自己都訓咗,本想等佢訓咗後先起身寫日記,但係都係力不從心,只好多多休息啦!
 
今日又去了產檢,等咗成五十分鐘先到我,好彩我好好咁利用依段時間嚟“訓覺”。我都知自己的睡姿好難睇,係咁fishing,不過無法啦,人攰就唔理得咁多啦!醫生今日話由下次開始我要轉去母嬰健康院到檢查啦,因為份份report都無乜特別,可以放手到母嬰健康院,有事才會call我返醫院。我都未試過係咁樣,因為卓希豬嗰時的產檢全部都係醫院,無去過母嬰健康院的,所以對我嚟講都算幾新鮮,下次試下新嘢先!
 
好啦!,快d過埋明天的大型崇拜,仲有晚上團契的聖誕聯合party,我就可以完成十二月份所有的聖誕項目啦!真的攞命!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()