今日我十一點半已經返到心光,因為係一年一度的聖誕聯合崇拜,得我一個人去預備,點都要做得好好睇睇。由十一點半起,雙腳係咁不停咁行,除咗食飯個一小時,同崇拜個一小時外,直至到晚上十點放工時,雙腳都不停地運作。
 
雖然我已有一隻好好行的ecco鞋,但係由於一日之內行得太多,隻腳的腳趾尾都起了水泡。感謝神,我有一輪私家車,不用搭車才回到家,但由停車場行返屋企那段路都痛到我想c!雙腳又開始腫啦!唉!我都唔想,但係今日有聖誕聯合崇拜,跟著以為可以座下來時,又突然間出現咗德國宣教士,院長要外出開會,所以要我招呼她們。咁又要帶她們四週咁行行走走,之後仲約咗judy係灣景到食飯(我都成幾年無行過去灣景啦!)好唔想行,但應承咗,,無得唔去,返心光時已經覺得隻腳好重。跟著今晚又有兩個團契的聯合聖誕聯歡會,做做做,不停咁做。做到最後,我都開始忟忟哋,知道自己要休息啦!(因為我開始向d學生發火!)
 
希望明天隻腳會好d啦,因為我見到d青筋現哂,我最怕係半夜抽筋,好驚,好痛的!休息啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()