close
我由前兩個月已經好期待今日的來臨,因為到咗今日的話,即是最忙的聖誔節目已經過去,今日係聖誕班會聯歡日,應該係好開心的日子。但係我一來要返晏(下午有個無聊的音樂點字talk,聽咗都唔知佢講乜嘢),二來今年真係無乜心情去每班到玩,也許是因為太攰吧!
 
晚上mormor、morfar同anders舅父來我家做節,唉!話就話係做節,都唔係食做節的餸菜,因為我要返工,就要tun姐姐自己去諗。佢係咁問我整乜嘢,我都無氣同佢講,一於話我都唔係現場,都唔知煮乜餸,迫佢自己諗!終於都煮得出樣嚟,唉!不過我死咗好多細胞呢!
 
好啦!終於放假啦!我乜都唔計劃住,要好好咁享受!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()