close
近期卓希轉咗鐘意睇“怪獸公司”,其實我有依隻碟好耐啦,一直都無俾佢睇,怕佢見到d怪獸會害怕。不過近期德福商場進行一連串有關迪士尼的卡通人物介紹,其中有卓希好鐘意的反斗車王,係商場才認識的巴斯光年,同今次的怪獸公司。我見次次帶佢返學經過卡通人物時,佢都會問我依個,又嗰個叫乜名,咁就只好識下俾佢睇怪獸公司,哈!佢又幾鐘意,仲好記得毛毛同個小朋友添!
 
今日卓希爸要帶隊去青衣公園到打網球比賽,我見橫惦都去青衣公園,就帶埋卓希去公園到玩。跟著我地就去咗青衣城,哦!原來青衣成係做緊怪獸公司的展覽,卓希好開心,好想入去睇,咁我就捐咗少少錢,一齊入去睇同影相!
 
 




 
 
年幾前,我哋借咗卓希張bb床俾我學生的仔,張訢橋,佢哋今日就專誠送返張床仔過我哋。卓希見到後,係咁講係“楊卓希架!”,仲要入返去張床到,問佢今晚係張床到訓好唔好,佢立即點頭話好,激c!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()