close
噚晚我都係頂唔住,一點就走去訓,我記得訓時自己的姿勢係真筆lak的,到早上醒來時,都無郁過個人,可想言之我係幾攰! 


今早我仲發現自己有少少發燒,條腰好痛,返到學校自己棎熱,微燒,不過真的唔想請假,一嚟係屋企的話,無卓希爸係到,卓希就會係咁癡住我,點會讀到書?同去到年尾要趕快教哂d書,一堂都唔可以少得!仲有就係今日只係早上有課,下午可以自己自閉咁讀書。 食咗粒散利痛,個人好咗少少,下午就唔係好覺自己仲有燒,無再探,雖然唔使上堂,但係要能夠靜靜地讀書又真的不容易,因為會有好多同事及學生嚟找我,所以都係咁e睇下!


 不過到考試時,一答第一部份我就係咁笑啦,因為我tip仲咗呀!(紅色嗰d係我tip中的) 
1. 何謂高質素評核? 常模參照與標準參照的解釋及分別! 
2. 計數,計Z標准分,同分析(吹下水啫) 
3. 何謂設計作業?優點與困難 何謂信度與效度? (跟著個題無時間做,成11分的)
 4. 計數,同分析常模參於某些東西(無答依題,所以唔記得)
 5. 解釋進展性評估、安置性評估及總結性評估,並加以例子。(照抄,仲有係咁作嘢) 


不過係唔夠時間做,今次考試時間只得兩小時,仲有下星期四另外個科,依科我先致怕,上咗成個學期都唔知佢教乜! 返到嚟屋企,我有少少傷感,因為我今日未同卓希真正的見過面,今早我返工時佢仲未起身,芳ee話佢成七點半先起身,考完試返到嚟都成十點,佢又訓咗啦!我個仔就快唔認得我係佢亞媽啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()