今日真的很很很忙,未試過一個星期日忙到連報紙都未有時間睇!

由於今日下午我要返工,所以早上便要留在家中做家務,及執芳ee的手尾(卓希爸話係我要求高),雙手都不停係咁做,雙腳又不停咁係得四百尺的屋到週圍行,卓希仲有時要癡住。好快咁就到咗要返工時間,我今日要負責代表心光去南區教會舉辦的聯合嘉年華會做剪綵嘉賓(卓希爸話係布景板,咁又真的),我都有帶埋卓希爸同卓希去,唔使等佢兩個相對無言咁係屋企。

返到屋企都成四點幾五點,又要飛快的幫卓希洗澡,因為晚上約了卓希爸的哥哥有飯局,六點我哋又出門口了,食到八點幾之後又去咗沙田婆婆(mormor)家拿卓希的冬天衣服。因為天文台話會凍到14度,我怕他會凍親!

返到屋企都成九點半,攪得卓希訓後都成十點多,唉!又係無時間做讀書!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()