卓希爸又大一歲啦!我問他有何感想,佢話咁咪好囉,離退休又近一年啦!(無理頭的答覆) 不過我哋都無乜點慶祝,多咗個仔的時候,就會用多咗精神同時間係個仔身上。好似今日咁,一早又要帶卓希返音樂playgroup啦!今日係最後一次的音樂playgroup,活動真的無乜特別新意,只係好好好好唔捨得小吉,唔知小吉係咪知道今日係最後一日呢?佢今日成日都係咁攪住卓希,又攬,又錫,尤其是聽故事時間,卓希好留心咁聽故事,小吉就係咁走過嚟要攬卓希,我哋兩個亞媽就係後面係咁笑。 到要分手個一刻,小吉都係咁又要攬多次,真的唔好話小朋友唔識嘢,佢哋係知好多事情發生的。小吉一直以來都好cool,但係今日就熱情如火,令到卓希都有少少頂唔順!唏!小朋友!
晚上,我哋一家入咗去山卡啦的屯門去飲,我家姐的那對孖b滿月,同亞媽12號生日,仲有正日的卓希爸,所以就約咗成班親人一齊食飯。卓希仲好開心咁同肥表哥現,肥表哥就負責睇住佢,咁我同卓希爸都有啖好食。我個妹今晚仲high到不得了,係咁週圍療人。笑到肚都痛埋!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()