話說一星期前的星期四,我如常的返工返到晚上十點,便一個人渣車返屋企。今次我記得要行香港仔隧道〈咁樣行法,會快d入到紅隧〉。我當時又開咗個收音機,好少好少咁聽緊香港電台第二台〈星空奇遇鐵逹里〉,行到差唔多到隧道範圍時,突然見到police的捉快車的搶係我架車頂到,心諗!今次大鑊,睇一睇個咪錶,58,嗰段路係行50咋!

但係細心諗,枝搶又無閃,前面又無police block,會唔會係假的呢?我記得有的司士機講過,如果真係影到的話,就會三天後收到信。咁我就戰戰兢兢咁等啦,但係其實一放假同個仔玩就唔會記得單嘢,今晚再渣車返屋企時才記起依件事。到今日為止都無收到信,所以埋論上應該係:無事!要大呼:好彩!(感謝神,不過都係我唔啱,都唔可以開得太快!)

今晚我好小心咁行,好多車係咁過我頭,心想如果有得影快相你哋就一d都唔過癮,點知又無police,所以自己都幾黑仔!

卓希近來學講多咗嘢,我本來都唔係好agree咁細個小朋友睇電視,不過又真的俾到佢學習到英文,這個星期,卓希一路睇english time時(吉媽幫我bt的,叫我買就一定唔會),佢一路學人講英文。之前睇disney的demo時學了say“no”,今次就學講得正好多,係“apple”。

我今早問返卓希媽媽手好痛係點,個衰豬又真的做返我個樣出嚟!


我有好多好多ot要放,所以明天可以休息一下啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()