close
今早一起身,卓希爸已經話我知佢好想嘔,都無食過早餐就返工。去到中午時段,佢又打電話給我留言話要去睇一睇醫生,個人都唔係好惦,點知醫生食午飯,佢無得睇。晚上見到佢成個人都紅紅的,探熱又未有燒著,不過個人就發冷。鬼咩!成日話自己身體好,又話唔使著咁多件衫,又話我同個仔訓覺時著得多衫,我一於唔理佢,佢病佢自己辛苦,唔好亞仔病就得啦!
其實我都唔好得幾多,近幾晚又係夜訓,背脊又開始痛,d“火”又嚟啦,我都唔理佢,因為自己都無時間理啦,又要讀書,又要湊仔,又要工作,邊有時間去埋d“火”。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()