今日係心光一年一度的學校旅行,我跟小六,去濕地去園。環境真的好舒服,不過如果唔係同依班monkies去就會仲好囉,佢哋不停咁講嘢,煩到不得了,就算回程時係旅遊巴到,都係咁講嘢! 
我今日有渣車返工,平時星期五我係唔會渣車的,不過昨天放成十點,今早又要八點前返到學校,唔渣車都唔得啦!而且我一放工,就要趕去ikea到買嘢。所以四點放咗工之後,好快咁四點半返到九龍灣!平時星期五我四點走得的話,都要最快五點半先返到屋企,所以又偷咗少少時間去電腦洗車屋到洗一洗架車。然後叫芳ee帶埋卓希茖樓,帶佢哋去德福的ikea,由得卓希係咁玩,我就去睇新屋的用品。之後我哋三個仲去咗「和民」到食晚飯,卓希食咗成大碗拉麵,仲要跟著我哋食抄烏冬,咁即是話佢就快好番哂啦! 
但係今晚仲要返bu返學,唔可以繼續帶卓希週圍玩,要佢返屋企,點知佢一返到屋企就已經好眼訓,因為下午無訓過,攰到佢不得了,仲唔俾我返學添,我只好出殺手簡「kawaii」,先至走得人!如果唔係渣車返工的話,一定唔可以在咁短而又有限的時間內做哂所有嘢!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()