今日除咗一般的上課,下午我出去了買報佳音時的禮物(老人院共四十五份,恩望學校六十份)。我原先都以為自己好醒,係網上先睇吉島的十元店有乜可以買給老人院的婆婆,諗住最有用的五指手襪,仲諗住係去絧纙灣的旗艦店,點知,點知,佢盤點!六點先開門再做生意。咁我諗住係依間吉島十元店姐,仲以為自己好醒咁可以去其他吉島十元店。咁我都只係識絧纙灣同樂富店的路同停車場,所以咪諗住去樂富的十元店,走之前都去咗實惠買咗張大班椅給卓希,佢好鐘意。渣渣吓車又諗起樂富的十元店唔大,萬一無我要的貨咁點算?突然諗到九龍城的圠島十元店都好大的,同可以有免費泊車,咁咪去囉。點知原來又係盤點,原來今日所有的吉島十元店都盤點,黑仔!
 
我心諗,咁點算呀,我今年真的所有嘢都好遲先做,下星期已經係第一將臨期,仲要找些學生嚟做少少的packing。咁係九龍城到行緊的時候,俾我見到有幾間的家庭用品店,去入去睇啦,本來諗住平平地買d袋仔給老人家,但都係打個電話給老人院的同事問問先。佢哋話手襪同袋仔都唔好實際,最實際係:廁紙!(我眼都差點跌出嚟!)吓!送廁紙,真的唔係好好睇,點知真的俾我找到樣嘢,就係,登!登!登!登!梳!
 
比起我原先的butget仲平咗好多,又買了毛巾仔給恩望的學生!
係家居用品店,我仲買了一個新的盒,來代替學校已經俾我跌破咗的筆盒!
 
跟著又去了ikea,買臨期用的candles
 
本來我係好鐘意出外幫學校shopping的,但係依個黃雨的天氣下一路硔釘同找禮物的同事,感覺有些lonely,真的有點兒凍!
 
返到屋企都成五點幾,點知我差點同芳ee抄大鑊,因為卓希連飲水都扭計,芳ee就係咁氹佢,我就俾菓汁加水給他,他是很喜歡的,不過都係要係咁楂住個杯係咁扭,我咪話唔好理佢,芳ee初初都唔願走,然後我叫多兩次佢就走開咗,點知唔夠一分鐘,就返轉頭,仲要抱起卓希,咪由鬼得佢咸囉,做乜佢扭計都要氹啫!我火都嚟,立刻去“搶”番個仔番嚟,好大力咁關上門,以表示我的不滿,由得卓希同我係房到,卓希係咁咸,我就係咁安裝佢的大班椅,佢都咸足半小時,然後走過嚟要我抱,同say sorry。跟著我先同佢講嘢,仲要佢同芳ee say sorry,點知芳ee無望我哋,咁由得佢啦,然後開english times給他看。
 
等卓希爸返咗嚟,我又告咗狀之後,便趁芳ee係廚房時走入去同佢講,話唔可以咁,點知佢話睇唔過眼我唔理個仔,咁嗰個係我個仔嚟的,我唔理佢都會有個譜,如果我咁解釋給她的話,佢一定唔明的,所以咪同佢講,如果你想卓希好的話,一定要硬心腸些。我同卓希爸話,係時候轉工人啦,咁樣落去,我一定會有一日激死的!
 
c啦!天氣係咁變,我條氣管又係咁,he he ha ha,吸咗藥都仲有,希望無事啦!明天唔可以病的,因為星期三有好多堂,唔想要人代堂。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()