媽媽今日帶我去一個新的地方玩,係旺角的音樂playgroup,不過之前媽媽仲帶咗我去花園街,話要買聖誕禮物給她的學生。但係!俾我見到一樣好得意的玩具,係我心愛的pooh pooh 車係咁轉,係咁轉。芳ee抱住我,我巴不得自己可以落地去“搶”。
 
跟著我哋上到去音樂playgroup的地方,嘩!有好多波波玩!原來小吉都係到,不過初時我哋無相認住,因為我趕住去mark一個micky的波波,之後仲一齊玩。也許小吉未慣上課的規則,所以我要以身作示範話佢知要乖乖的!
 
等我訓咗晏覺後,爸爸帶我去樓下的大公園到玩,我點都唔放個水杯,連爬上去玩都係咁咬住唔放,所以連爸爸今日都話我麻煩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()