close
今晚看星期六檔案時,睇到講有關於網上日記。話很多人會開別人的來看,而且還會引起罵戰。其實我有時也會想放棄寫blog的,因為試過有學生copy我所寫的到她的blog裏,又睇完之後,週圍“唱”。另外,依家多咗好多唔知乜嘢人嚟睇,又有同事問過我,我寫學校的嘢咁詳細時,怕唔怕俾其他人知。
我開blog的原意係想寫下自己一家的生活點滴,日後如果萬一他日我係最先唔係到嗰個,咁卓希爸同卓希都大可以睇番我的blog,回味一下大家以往的經歷。寫一本本的日記唔可以咁快可以有相貼上,寫係自己部電腦到又會有壞的一天,所以借一些server係最安全的。
所以當我繼續寫下去時,也會堅持寫真我的一面,唔會因為怕某某人睇到而唔寫同唔講,那不是真的我。我認為寫得日記的話,就要對自己誠實,如果連自己都避開唔去講一d問題時,那便是對自己不忠,咁寫blog係作狀同一個假的我。
 
今天同卓希去了新的playgroup,係音樂農莊舉辦的音樂playgroup,之前已經聽過有媽媽的意見,所以都已有哂心理準備會“唔係咁好”的。
地方:就真係窄咗少少,同無窗給人的感覺唔係咁好。
師資:一般幼稚園教師的作風,不過少咗講解給家長每樣活動的背景。
意樂:很多時都係唱普通話同英文,依到我有少少失望,因為我只係想單一廣東話。
 
遊戲包括:(節錄自http://www.mrswoo.net)

七彩傘遊戲,卓希識得人哋老師未講已經走咗入去個圈中心到玩,因為玩正佢個番:亂咁嚟!

 三輪車遊戲,簡老師用波波嚟表示紅綠燈,但小朋友太矮,都睇唔到個波波,只得家長們玩!

 數字呼拉圈,老師叫到一個數字時,小朋友便要走到那個數字的呼啦圈。喂!我哋d小朋友識鬼咩!卓希只係識得講 12

 高中低音遊戲,圍圈走,高音時把小朋友舉高(唔怪得知我手臂都係咁粗),中音時小朋友自己走,低音時下來扮龜爬。小朋友都未識乜嘢係高、中、低音。攞命!最慘就係另一個高、中、低音的遊戲時,要把小朋友放在膝蓋上,高音便提高膝蓋搖(老師呀!老師,卓希成三十幾磅,仲加多一磅衫呢),中音平放搖,嘩!似足減肥班!

 認識搖鈴,每個小朋友有自己所選擇的搖鈴樂器,跟著老師的節拍快慢來搖,卓希就最鐘意唱反調,人哋搖佢就唔搖,人哋唔搖佢就搖。小吉就最有節奏感,唔知係咪受佢亞媽所愛的五月天的影響呢?

 最後就係將一些大人椅子作障礙物,要小朋友誇欄咁誇過去,慘!返到屋企卓希咪以為以後都有得咁玩?我有排煩!

 

不過都算ok,其實最主要都係想引屯問化石倆母子出城,去玩吓同見吓面。我都知個吉媽有九百幾個理由的,但因為只是四堂,所以她都肯時咪一齊玩吓啦!雖然只係四堂,等小吉習慣一吓課室的運作都好!
 
有一樣好笑嘢一定要講,話說星期四我返十二點,咁十一點時卓希同芳ee便去送我攞車,他們買完餸回家時,見到一個老婆婆係前面行,咁卓希就係咁學佢行,仲跟著佢咁行咗好耐。仲有下文,就係當婆婆行到攰時,就坐底休息,咁就見到卓希係到學緊佢,婆婆就話啦:「你個衰嘢Y,學我咁樣行!」當芳ee星期五話我知時,我已經笑到肚爆,卓希聽到我哋係到講緊佢學婆婆行時,佢立刻仲做返個動作出嚟,今日仲做多次給卓希爸睇添!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()