close
今日係學校公民教育組第一年攪的“拉濶愛的音樂會”,見到一班學生的成長,自己會很安慰。但這一陣子,真的好煩,原因是這個音樂會話就話係公民教育組辦的,但當看它的內容和rundown時,便會發覺很多宗教的氣氛。有唱詩歌,有見證.......等,前一陣子連我都未有這個rundown時已有同事嚟問我,話個programme咁重宗教氣氛的,為何無我的名及負責?
我未睇過,所以只好說唔知道,我終於見到rundown後,又有同事走嚟問我點解咁重宗教氣氛無你的祈禱,我又答唔知,我真的唔知!我個心已經有d唔舒服,我唔想知,因為我怕知道後已己會忍唔住嘴,我唔想得罪人,唔係我怕得罪人,係我唔唔知前因後果,覺得無這個需要去知道。今天音樂會後,又有大大話話幾個同事問點解咁好的分享和詩歌無祈禱呢?乜“愛”唔係先從上帝而來?我一一答,我唔知,因為唔係我負責!(連舊生都係咁問, 我真的唔知點答.)
我好好好耐之前已經覺得自己依個宗教主任,係心光可以話係可有可無的了,經過這次之後,我想我的唔開心又會將自己數埋一段時間。唔係話自己一定係好重要,也不是要自己出風頭,我一直都唔想去諗今日的音樂會,真的希望有好的回憶在心裏,但太多人有太多的問題了,所以如果再有人問我的話,我都係答:唔‧知‧道‧
 
近來已經對自己開始有點兒不滿,個工人教又唔係好聽我話,老公有時係教仔方面又唔合作,我對個仔嚴謹的時候,佢又多咗要爸爸都唔要我;工作上時常自己一個人去面對,學生都唔生性;自己身體又唔好,做功課都唔係好識;所有所有這一切都令我覺得自己已經好無用,再加上今天的事件,我真的不知如何是好!
 
其實如果唔係咁多人有問題係咁問我的話,也許我會蠢到唔察覺到,因為近來真的有好多嘢要做同跟。係我心目中,都只係諗住係公民教育的一個活動,完全無諗到咁復雜!
 
求天父醫治我心裏的傷痕!
 
我今晚返到屋企後決定唔返學,咁卓希爸係咁話我逃學,諗諗下又怕今晚所教的我會唔識,咁就去睇吓個TEACHING PLAN,睇吓今晚教乜先決定。點知!點知!原來今晚係唔使返的我真的大頭蝦,好彩今次無上次咁瘀,上次直頭返咗BU先知嗰晚唔使返學!不過下星期三要返! 
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()