昨天卓希爸的學校陸運會,所以佢今天便有一天的假期,上午大多數的時間好卓希玩,下午等卓希訓咗覺之後就帶佢嚟心光接我放學。佢哋話搭咗好好好耐車就至到,唔係你估,以為我日日咁係好容易。如果唔係有車的話,我就真的在來回上成三個小時的!
 
嚟到心光,卓希好開心咁係我辦公室週圍攪,攪到我d嘢亂哂,明天只好收拾一吓!
 
IT同事昨天話今日可以有得用電腦,點知我返到學校都係“無”,好彩我堅持帶自己的notebook,咁上網到intronet的文件都可以check到及做到,但最緊急嗰d文件就要係部大電腦到。到下午的時間,終於返咗嚟啦,但係有好多有關聖經科的software未裝,咁我就係咁找,但係有兩至三個重要的software未找到,明天要努力記起係邊先!
 
今日我哋一班同事係lunch時同家樂仔farewell,真的好唔捨得,到最後我哋玩到好癲,剛好院長經過,佢又同我哋一同影相!
 
 
卓希今早在床上嘔了些奶,回家後佢要告訴我在那裏及怎樣嘔的!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()