其實都唔係乜嘢咁驚險的,芳ee話卓希今日咳多咗,又咳又嘔咗三次,卓希爸認為有需要睇醫生,咁我就打電話,想話book明天下午,等卓希爸放咗工後同卓希去睇,當我打去時,醫生已經放咗工,係杏花村到食緊飯。講真,我覺得卓希唔係咳得好緊要,只係逢親食嘢或飲咗都會係咁咳,不過今天嘔了三次,所以都同意卓希爸的睇法:要睇醫生!
 
本來係想book明天的,但係趙醫生明天下午要係明德醫院到on duty,但係我同卓希爸早上都有好多堂,我上個再上個星期二已經唔舒服,無返到工,如果明天再唔返,學生一定追唔到進度的。咁趙醫生真的好好,話約我哋漏夜去中環診所到睇卓希,所以又要動身出去了。去到醫務所,趙醫生都好細心咁聽卓希的肺,佢話卓希唔似大病,只是有少少傷風。咁我就問,佢由上次病到現在那些咳都未斷過,只是有時多些,有時少些,趙醫生表示,那是因為卓希也有敏感!(簡直晴天霹靂)
 
我和卓希爸都有nose敏感,大家都有心理準備卓希都會有,但千萬也沒想到咁快有,而且醫生話睇到nose後面係腫哂,都已敏感了一段的時間。所以卓希會有咁多痰,因為我哋大人識呻nose,但係佢唔識,所以d nose水向後倒流。仔呀仔!媽爸真的對你唔住,咁都遺傳給你,令到你咁細個已經要咁辛苦!
 
今晚趙醫生真的好好,連卓希爸咁鬼麻煩的人都讚趙醫生細心,到最後,我哋兩個好鬼唔好意思,趙醫生特登為我們返診所,仲收我哋的費用好少錢,仲平過我哋樓下d黃綠醫生一半!唉!我攰到c咗啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()