close
我今日好開心呀!
今天,做了一樣三十六年年未做過的事情(咁你知我幾歲啦,唔准講出去!)就係同個妹一齊安排親生父母一起食飯。也許我等這天等咗好耐啦,所以今晚去赴約時居然胃痛,痛到連卓希我都抱唔到,要卓希爸代勞。去到後,大家很開心的有傾有講,我們係咁影相,由不同的組合咁一齊影,影到這張三十六年來都未有的相!


(e,好似唔係woooh,我結婚時都好似影過,不過唔記得啦,今晚的最寶貴。)影這張相時,我哋仲推亞媽去老豆身邊,笑到我哋肚都痛麻!

 話說前陣子和我個妹msn,和她提到約老豆同媽出來食飯時,便利用妹生日的藉口,約哂所有人一齊見見面。仲有就係我老豆好少見個孫(卓希),等佢今晚一次過見哂咁多個孫,問佢知老未?

 

卓希好開心,因為可以同表哥及表姐玩,今晚佢都算乖,坐定定咁食咗一輪嘢之後,仲油圖畫,然後先茖地同表哥佢哋玩波,跟著先同卓希爸出去睇魚(都唔知係咪卓希爸話悶,要攞個仔過橋咁走咗出去),但係整體嚟講,卓希都算乖!
 
今日我哋仲做咗一個重大的決定,就係新屋的的裝修決定給樓下的金源做負責,今日去同佢哋傾時,佢哋仲話會好快開工。選擇佢哋的原因係因為佢哋的價錢合理(不過唔係最平個間),而且最重要係佢哋熟悉麗晶的格式,我哋會放心d!
 
今晚返到屋企都已經成十點,好彩出去之前幫卓希洗好澡,所以回到家後只要洗臉同手,換過睡衣就可以。話說我同佢戒緊奶咀,也許太夜啦,佢一定要個奶咀先肯訓,之前一個星期都唔使的,所以我都投降咁俾咗佢食,只此一次,下不為例!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()