近來真的唔係好惦,已經成身痛,有好多“火”,近一個星期,d腸胃都有時會陣痛。痛到我係咁出冷汗,仲如果係行緊時係會痛到無乜氣行路的。今日行去奶奶到食飯時,d腸胃又痛過,唉!痛到我無力抱卓希,都無乜力同佢玩。去到老爺奶奶家,仲要第一時間入洗手間,要請奶奶餵卓希食粥。我都同卓希爸講,痛咗成個星期,不過係斷斷續續咁,但係今日就時間畏咗d,都好想去睇醫生,但係唔知睇邊個醫生。因為我一直以來都只係睇耳nose喉科,無乜睇其他,今次係腸胃,即係內科,我時時都係咁拖住,係希望有一日會好,不過咁樣痛法,也許真的要去睇睇。睇吓明天的身體狀況係點先啦!
咁樣落下我真的會未老先衰,等我有時間找另一個媽媽,問佢係邊到刮沙先,因為我以前見過佢俾人刮到成身紅哂,但我諗刮完之後係會好舒服的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()