其實昨天已收到校監話要請我哋幾個加院長星期四食飯,但係我一早請咗星期四的假去身體檢查,所以咪同院長講話唔得,仲好鬼開心咁由得佢哋自己食。點知!點知!校監都係唔放過我,話說院長今日話要打給校監話我明天不能join一齊,咁校監就話今日午飯好唔好,點都要齊齊整整的幾個人一齊。好彩我一早答應姚姚轉堂,唔使趕住返去,但係就打亂哂我的時間表,又無去開溝通會,我的飯盒又無惦過,仲唔記得帶返屋企添,要英姐星期四幫我攪點佢。
 
話說我哋次次都係去k k leung的十四樓,原來逢星期三係食buffet,都幾好食,不過我哋d話題就比較敏感d。食到成兩點半才回心光,跟著我一入我的辦公室就想暈,一成個早上所上的堂的所有書同教材都係咁放係枱上,仲有好多未完成的工作,仲有一張好長要做的工作list,我都唔知何時何日才可以做得哂!
 
由於之前我有學生係咁睇我的blog,睇都唔緊要,仲週圍講同copy我的創意,所以我正在找一個要給錢的網站,唔會再給別人知我的blog地址,除咗我的好朋友之外!決定,等我十一月交咗兩份功課之後就一定會附緒於實行!
 
今日終於可以用ip cam係到監視住個臭豬仔,雖然會轉動係慢咗d,但係都好過無,多謝哂我it的同事,佢哋研究依壇嘢都研究咗幾日,真的辛苦哂!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()