今日係我有生以來第一次要去母嬰健康院到產檢,由於我今次都係選擇係東區醫院到生,所以都係返柴灣的母嬰健康院到產檢。唉!搵到我成個傻婆咁,原來個入口都幾難找的。
 
我今早的堂認真係full到不得了,一放lunch就快快咁去辦公室到執嘢同走人,走得嚟都成十二時四十五分,但係要一時半去到健康院,那只好採行多少少油。泊得車嚟,搵得個入口,都差唔多一時半,原來咁早去到係要聽talk,唉!我話我第二胎啦,唔聽啦!個肚餓到cc吓,又咁趕,攪到d血壓係咁升,仲邊有心機去聽talk。跟著走咗去新翠商場到買個包仔咬住先,然後就去等見姑娘。姑娘同醫生都話我血壓高咗少少,要多加留意 130/80。
 
哦!原來我個老二已經係七個月啦???我成日以為佢只係得六個月添,真的對唔住老二。以前第一次有卓希時,我可以細心到有本書講bb係肚裏時每星期的變化,跟著就每個星期mark日期落去。但係今次真的無乜時間去做,只係照產檢的日子去聽聽醫生的advise。唉!所以我成日都覺得好對唔住老二,好似對佢的關注無對卓希時咁多,希望佢出嚟時我可以補償多d俾佢啦!
 
啍!啍!啍!至於性別!我唔想講住,因為今次想賣吓關子先!大家繼續猜吓啦!

 卓希豬楊老二
頭三個月嘔到cc吓,體重下降,一聞到油煙就嘔都係嘔到cc吓,食嘢方面只係想食公仔麵
行動方面好輕型的步伐,行路可以好快都得理盡”咗好多,肚皮鬆咗就成日long long
肚中間條線係肚臍上下都有一條分界線只係喺肚臍下有一條分界線
皮膚額頭勁爆暗瘡手腳的濕疹出哂嚟
睡眠成日都可以隨時訓得著試過失眠,訓得唔好
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()