eeeeeeeeeeeeeeeeeeee,一早起身後爸媽無換衫,即是佢哋唔使返工啦,好嘢!

爸爸去睇報紙時,我要同佢一齊睇!

跟著我哋仲一齊研究吓今日的新聞!

媽媽一早帶我去playgroup,本來係四個小朋友,今天多了一位小朋友,即是五個,你睇,上次係用顏色label貼屋屋,今次係要自己用手指搽膠水,然後貼顏色紙上毛巾到!好好玩!

坐小巴返屋企時,本來我已經好眼訓,點知爸媽又話要去玩滑梯,我就挨住眼訓咁玩!
  
我係屋企到挨到成兩點先訓覺,一訓就係兩個半小時,爽!跟著同爸媽去新屋,有d叔叔係度用d好長長的唔知乜嘢到週圍度。

媽媽本來想帶我去剪頭髮,但係太多人啦,要等遲多幾日先得!

晚上morfar來我家食飯,仲同我玩得好開心,然後又同我睇disney的a b c d。好開心呀,先,先係爸媽係屋企,令到我成日玩同有得出街,然後就係morfar來同我玩,我今晚玩到有d唔想訓添,成九點四十三分都未訓著!哈!哈!哈!如果日日都係咁我一定開心到不得了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()