close
一早六點卓希便叫我開奶奶,依個衰豬,我要返工返早的日子佢可以訓到七點,但係可以返晏少少的日子就準時到乜咁六點鐘就起身。不過今早都要早起,因為要去機場接morfar(公公),佢由瑞典回來一個星期又會快返去。我同卓希八點就出門口,先先去麥當當到分享一個魚飽早餐,然後便開車去機場。

在家的互聯網上check過時間係九時零二分班機才會到達,但係當我們九時十分去到機場時便發現班機八時五十五分已經到香港。我們只等了十分鐘,爸爸便出來,無見兩個幾月,我都怕卓希唔認得,但係當我放他落地時,他又識得行去公公到,令到公公開心到不得了。

車爸爸返沙田家,已是十時多,小休十幾分鐘後,我便又出發,要帶卓希先回家,然後自己返工,幸好今天返晏,十二點,如果唔係都唔可以去機場接爸爸。

返到心光當然係做嘢做到傻哂,全天只可以打得一次電話回家睇個仔,崇拜完咗之後,頭極之痛,便到置富食晚飯同鬆弛一吓神經。回心光後又係一場大戰,因為今天晚上是兩個團契的中秋賞月夜,我同一班義工要照顧同學們。係精兵團,我切雪梨切到手指起水泡,然後成手濕疹又出過。

唉!一個煩忙的一天,如果我有七手八腳便好,可以同一時間做到好多嘢,但係我唔係,只得一雙手,又要照顧家人,又要返工,仲要讀書,有時我都會想,自己係咪太多嘢做呢?係咪時候再為自己的前路作多些打算呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()