我個同事好好人,好盡責咁嚟我家幫我整個ip cam,不過仲係差少少。由於我放工得遲,然後又要返BU返學,依個同事仲幫我拎個ip cam返去店舖到問d sales點樣整,真的有點不好意思,有機會要請佢食吓飯先!
 
好攰呀,今日改了四班默書,改啦、貼label在錯的地方啦、打點字教他們改正啦、打分啦(依樣最容易)、仲要登分啦。改一次默書就係要做咁多步驟,真的難為了教語文的老師,他們還要改作文、改默書、如果是班主任、還要改週記。所以其實老師的工作量唔少的,好多人只係睇到老師多假期,但係又沒有睇到老師無時無刻在備課及改學生功課,真的有苦自己知。改完四班默書後個頭真的有點wing wing哋,係太集中睇點字睇得耐。不過見到自己枱面咁多嘢未做完真的有點無力的感覺,好想好想做快d,但係真的力不從心。
 
休息啦!唔寫啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()