卓希停了playgroup都一段時間,想他日日在家,便幫他報讀家附近的德福幼稚園的嬰兒playgroup,但係真的唔好,我已經好想問佢有無得refund.
1. 全班只得四個小朋友,都好,少d人,但係四個裏面有兩個小朋友係咁流nose水,我同芳ee係咁“的”卓希行開,我覺得d家長好無品,個小朋友係咁係nose水就唔好帶佢嚟啦,仲係綠色個隻nose 水。雖然個couse真貴,但係如果你咁樣將d病菌傳染到給其他小朋友就唔好啦。
2. 個老師完全唔理d小朋友的上課規則,有兩個小朋友係咁週圍走都唔理佢哋。又無請家長幫忙捉住d小朋友,個老師唱咗,又或者講咗就算,在做習作時都無個別睇吓,請家長留意那方面的問題,完全無!
3. 唱遊同講早晨點會放係最後,放學前?
4. d歌全無歌詞給家長一齊唱。

總之個感覺就真係唔係咁好,比較下廖太ee真的好pro,同又會補捉到每個小朋友的attention,又教到佢哋嘢,今次真的又哂錢又哂時間。

之後約了小吉一家去德福稻香飲茶,小吉同卓希真的好friend,佢哋仲玩得好開心,卓希想拖住小吉媽媽,但係小吉唔俾佢拖,兩個同一日出生的小朋友真的好好笑!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()