close
昨天晚上臨訓前係媽媽網到見到d媽媽留言,原來那些全職媽媽們約埋一齊去街街,等d bb熟絡吓,有d bb已經識得認其他bb同叫佢哋的名啦!我真的好好好想做全職媽媽,同卓希一齊學習,又可以同其他bb一齊玩,諗到都開心。不過,唉!無可能!
但有時,我又會想,依家卓希歲半,到佢兩歲半我就想佢返吓n1玩吓,如果我真的係全職媽媽,到時我的時間又點算呢?阿仔慢慢大,佢返學的時間長咗,咁我又點算呢?問題好似一籮籮咁係個腦到不停咁轉!
 
近來自己有少少自閉傾向,返工唔係好想離開三樓,唔係好想落二樓。有時諗吓自己咁樣唔惦,一定要見吓d同事先得,咁就交飯票落職員飯堂食飯啦!點知,食完之後個感覺仲衰,因為跟本接唔上佢哋的話題,我又唔知二樓正在發生的事情(係因為我想逃避去知,唔知就唔使煩麻)。有時寧願多d同d學生傾計。死啦!我今日同judy傾開,佢話我咁落下真的會有自閉,但係我又真的唔想去接觸,我想自己需要時間慢慢去想通一些問題。
其實我發現自己在內心的深處係唔多唔少都有好似我呀妹嗰種多愁善感的人,一有唔開心的事情,係會自己封閉自己,然後係咁諗呀諗的。幸好我有天父在我背後backup我,如果唔係我也許一早已經唔係依個世上。有時唔係唔想同卓希爸傾,而係d男人的觀點與角度都唔同,佢會第一時間認為係我唔啱,然後我越聽越火滾,跟著就唔使傾。所以有時我會選擇唔講,免得大家傷和氣(不過係我好嬲時,我會一輪嘴咁係咁講,講完個心真的會舒服好多,如果卓希爸唔駁嘴的話),咁樣自己又會唔開心。好似今晚我已經做到好夜(返到匤企差唔多成十一點),返嚟後成個人散哂,同卓希爸傾緊亞芳係我要卓希戒奶咀事情上的情況,佢會認為不能要求別人做自己要做的事情,鬼唔知咩,如果我唔使返工的話,我有好多嘢可以自己做,使鬼佢幫我咩。我唔想一個就快兩歲的小朋友,仲成日係屋企到食住個奶咀又週屋走,但係卓希爸又覺得食奶咀無問題。咁你叫我點同佢傾呀?
 
今日無心機,無力,同無時間下,惦都無惦過份功課,寫的字數只係能在一千多少少!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()