close
卓希昨晚兩點己經無啦啦,訓訓吓就跌咗入放尿片個位置到,半夜三間係到求救叫我救佢,我本著好心就救吓佢啦,點知抱上手後都一路係咁咸,咸咗好耐。隔離塔床訓個卓希爸又訓到成隻豬咁,只好得我一個人攪惦,飲少少水先致訓番,算啦,我仲有少少時間訓,點知到到凌晨五點,又嚟料,又要飲奶,初我同卓希爸都話無奶奶,要天光先得,點知佢係咁扭,好啦,咪開給他,飲完又換埋片,佢居然唔俾我訓返,有無d咁惡的仔呀,今次唔發忟都唔得。我忟到火c咁,仲打了卓希兩下手板。佢斜我好嚴厲咁話咗後,就乖乖的和卓希爸返房訓覺,但係對我來說,正是起床預備佢d粥的時間,又可來有得訓?
我今日攰到c,渣車返工又sleepy,上早會又sleepy,上堂講嘢都無乜聲氣,仲要下午教好難教的小一班美勞,好彩今個星期開始有多個助教幫我,如果唔係就會c得人多的。
所以我又和卓希爸重提舊事,好想唔做嘢在家自己湊卓希,咁又唔使佢晚上幫我,因為我唔使返工,無得訓都唔使忟無時間訓要返工,不過依家有兩層樓,真的無乜可能。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()