卓希成晚都訓得唔好,佢成晚氣管都有聲音,同佢自己係咁找位置訓,我成晚見到佢咁都心痛c,我話要抱佢訓,佢又唔肯,要自己訓,但又訓得唔好。後來卓希爸抱咗佢一陣打直咁訓先訓到,我可憐的仔呀!
 
今早落好好好大的雨,但係扭開電視時又無黃雨,又無紅雨,就更加無黑雨添,所以就要返工。我自己都想請假啦今日,因為開始轉天氣時,我條氣管又有少少嚟料,唔係好舒服,但係諗諗吓,今日有好多堂,唔返的話會趕唔上課程,仲有要睇小息,仲有好好好多嘢要跟,跟本就唔容許我請假休息,又要頂硬上!
 
下午收到芳ee電話,卓希又燒過,同條氣唔係好順,擔心到我不得了,心想,點算呀!便打電話給趙醫生想聽他的advise,但又找不到。然後便去宿舍部找崔姑娘,講咗卓希的情況同d葯水名給她知後,她見意我立刻帶卓希去睇急症,因為有可能係肺炎,嚇到我腳軟軟,即刻走落去一樓到找院長請假,早走幾小時。咁佢今次又好好的俾我走,本來佢好似有d唔想,因為初初仲問家有無其他人可以幫我帶豬仔希睇醫生,我話無,只得個工人。
 
3:15pm        由心光離開,返麗晶。
 
4:00pm        返到屋企,找到卓希爸和他商討有關去急症室事宜。(佢唔贊成)
 

4:20pm        趙醫生call back我,在電話中告知卓希的情況,他說要小心處理“真菌”,最好給他看看,我們便很快的出發去中環。

5:25pm       到逹趙醫生醫務所,好快的有得睇,趙醫生好細心的聽卓希的肺,話一邊清就一邊唔清,怕會是肺炎,叫我哋立刻到十樓照x光。

5:50pm      到十樓照x光,由於我唔知自己有無懷孕(m未到),所以到照時係由芳ee陪卓希,都只係十秒的時間。

6:00pm     x光片沖哂好後返趙醫生的診所,趙醫生睇完x光片後表示個肺好清,不過要試給豬仔希聞哮喘葯,睇吓佢條氣管會唔會好d。要佢定定哋唔聞真的有難道,好彩我都有得益,話說今早起身時條氣管都唔好,搭完地鐵抱卓希去診所時,我自己條氣管又嚟好大聲。所以我抱住卓希聞氣時,我自己條氣管都鬆咗好多。雖然只是短短的幾分鐘,但卓希就咸足全程,佢唔鐘意有嘢噴向住佢。

6:15pm     趙醫生又再聽卓希的肺,表示他的氣管真的鬆了很多,所以都會給他五天的鬆你管葯(有濾固醇),氣管炎,卓希一俾醫生聽完後一落地便走向大門口,表示要回家,唔想再俾媽媽同醫生老點。

6:30pm    出發回家,先行去天星碼頭,坐船到尖沙咀,然後打的回府。

7:15pm    到麗晶花園的商場,芳ee同卓希爸去大快活醫肚,我便拿車子返BU。

我都話好彩依科係上7:45pm,如果唔係就真的唔使返,我聽以前的同學仔講,依科一堂都唔可以唔返,因為所教的嘢都好深吓,又要計數,所以我都好擔心自己趕唔切返唔到。

10:50pm     回到家,正在寫網上日記時,接到趙 醫生的電話,想知道卓希食了那些葯後的反應如何,我表示氣管好像鬆了少少,只是少少,但咳得都多的。他話要keep住睇佢的情況,也許明晚後情況會better,趙醫生真係好,咁夜都擔心我個仔。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()