close
好好好好攰!
 
話說卓希昨晚又係訓訓吓係咁大哭,我都俾佢攪到無攪好訓。返工都無乜心機,點知一返到工,就知道平時常常無端端請一天病假的同事又請假,仲係兩個一齊嚟,真的好嬲d咁的老師,影衰哂!
 
放咗工後同卓希爸去中環律師樓,要簽埋層新樓的一些文件,然後便快快的回家。平時如果好似有咁的機會時我會好鐘意行吓街先,但係唔知點解個心好好好掛住卓希,連食飯都無乜心機。回到家後,聽到卓希的氣管有少少唔對路,立刻同佢去番昨天晚上那位醫生到,真的有少少燒。醫生話係d痰係喉嚨同氣管到,所以咪有聲,咁我就問佢點解會發燒,佢話因為喉嚨發炎,我就一句問返佢轉頭:噚晚嚟睇你時你只係話佢上下唇同喉嚨有少少鵝脛菌,但係無聽你話佢發炎?依個醫生我真係想殺佢,成日都係咁,要問一句先答一句,自己見到家長咁緊張就報多d料啦,佢俾我問到口啞啞。到攞葯時,我同卓希爸都以為聽錯:唔使錢!都算佢有番d良心啦!我好想帶番卓希去中環睇趙醫生,但卓希爸話睇吓佢食哂d葯先啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()