近來卓希比較夜訓,像今天,早上在教會只睡了十五分鐘,下午也只睡了四十五分鐘,加起來全日只睡了一小時。原以為他在晚上會很快的睡著,點知在床上玩了半小時後,再look多五十分鐘先訓得著。要陪著他睡是一件苦差事,要關掉所有燈,唔可以睇書,唔可以上網,只可以訓係張床到等他快快的睡著,如果自己返工很攰的話,也會一起睡著,但如果好似今天咁,個腦仲想著有很多東西要在睡之前做的,就會心急!
 
自從我兩公婆開始返工後,卓希在暑假時所學到的所有指示都忘記得一乾二淨,每每有不如意的事情時,便會放聲大哭。今晚又是這樣,話說他堂家姐發燒,我和卓希便留在家,到 幫他洗澡時,他扭計要在盤外玩水,咁我就一定唔准,佢就由未開始洗澡到洗澡完畢都係咁咸。我試用很凶惡的眼神望他,但他不理會我,前兩個星期係得的。令到我又想起很想做全職媽媽,雖然不一定會教得好他,但起碼大家各自的基本要求係會做到的,現在他和芳ee在家,他一哭鬧,芳ee便會以奶咀攻勢給他。我講過好多次,睡覺先可以食奶咀,但發現這間屋的大人係當我無到的。好啦!卓希近幾天上下唇都出現白色的一點點,大家都唔知係乜,只好睇多幾日先又去睇醫生啦!
 
我所認識的幾位05年2月媽媽都已經放棄份工作,全心在家照顧bb們,他們也說全時間很辛苦(我自己都試過幾次,都唔知點解,我一放長假,芳ee都有假放的),辛苦就真係辛苦,但心裏也很甜的,因為bb會全程聽話,同大家都會知道對方的要求,這便是家人溝通的重要性。好似昨天我開始教卓希如要小便,便要話俾媽媽知,之前一個星期都係芳ee“的”佢去小便,不過芳ee話卓希唔合作,唔肯小便,但一包番尿片就有小便啦!今天卓希話咗五次給我知,有三次係“堅”嘢,兩次“溜”嘢,所以唔係我唔想教,而係無時間去同佢相處。一個星期返足五日(人人都係咁),但在幾晚要返BU,仲有一晚要留夜係心光,早上一早便要走人,我邊有時間Y?卓希又識擇人嚟蝦,唔自己教返,佢係唔會聽的。又好似係日本時,教咗佢預備訓覺便要係床到,唔准落地,返到屋企都得的。但我一返咗工之後,便唔聽話,今晚我喝住都唔得,要打兩吓大脾先得,令到我好唔開心。
 
我好想做全職媽!返咗工之後,連幫卓希影相的機會都少咗好多,仲何來有短片Y?
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()