close
今天早上和judy傾了一個問題,就係:係唔係所有人一上到位後就會轉變的?其實這問題在我腦裏轉過好多次。見到一些同事上咗位後立場唔同咗,又或者快要上位的同事態度的轉變,令我有些困惑!自問一直在心光都是section head,當初做這個位時,我也覺得很無用,只得個名係section head,但其實係one man bang。不過做耐咗,就知道有好決策要做,同要同唔同的department同事合作,所以我時常在禱告中求神唔好叫我在合作上跌到,尤其是和別人合作時那些語氣(卓希爸成日話我講嘢惡同唔識轉彎)。故我會有時反思自己的做法,及處事態度。唔係話自己一定好,但係有時見到一些快要上位或已上位的同事,那些都可以作為自己的借鏡,叫自己記得唔好變成咁。不過唔講個心又唔舒服,講又怕得罪人,所以有得係日記到寫,個心都好少少!
 
今天我放早,所以可以有少少時間係自己的了,放了工去了旺角,到教協買一些必要的文具。然後到卓悅買卓希用的沐浴油(愛麗他),跟著便返屋企咐近的電腦洗車房到洗車。
這時卓希已訓醒,叫芳ee帶他落樓一齊去德福的肯德基食下午茶,我同卓希分一個餐,一個餐有兩件雞,佢差唔多食哂,我都只係奪雞骨邊的光!好彩仲有個磨菇飯佢唔食,如果唔係我就乜都無得食。
 
回到麗晶後很想帶卓希去剪頭髮,今天他真的唔係好合作,只能剪到後面的頭髮。
話說卓希由一出世後面的頭髮便有一條尾,我覺得好得意,一直都唔捨得剪,不過卓希爸話要剪啦,唔係咁好睇。今日把心一橫,叫師傅幫他剪咗佢。嘩!好得意!奇境呀,原來卓希髮尾係有一個“轉”的,好鬼得意,所以師傅話就算點剪都係會生番條尾出嚟的!好可愛啊!
 
 
晚上返BU,今個學期逢星期五的課節都是晚上七點四十五分才上。我有些同學就想早些上使早些走,但係我又唔係咁諗。因為卓希早訓,如果返七時四十五分,我成七時十五分先由屋企出發,所以逢星期五放工後,都可以先返屋企,同卓希及卓希爸食飯,跟著才返學,咁都叫做見過個仔,因為之後返到屋企佢已經訓咗,就真的有點兒心up!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()