嗱嗱嗱!我又話過卓希爸,又話過芳ee,話唔可以俾卓希爬去床頭柜的,會好容易跌的。話說今天我同卓希爸都返了工後,得芳ee同卓希係屋企,下午我打電話回家時都風平浪靜的。點知之後發生大事,卓希等芳ee入廚房時,偷偷的爬上床頭柜,又唔知點樣的跌了下來。據當時唯一的目擊證人芳ee說,她見到卓希時,卓希是仰臥在地,雙手擦住額頭,係咁咸。


   跟著食晚飯時,芳ee都話卓希naughty,話佢都唔聽話,佢話卓希係咁扔東西落地時打佢手板,卓希都唔理,轉頭又係咁扔。我個心想,今次好囉,真的自食其果,平時教你哋又唔聽我講,又認為我太多規則,依家就知啦,個小b已經唔聽某個大人的說話!不過經歷還經歷,唔知d大人幾時先知會改呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()