早上由於心情不好,所以自己出外走走,在麗晶的商場給我看到這一set的家家酒(煮飯仔)遊戲,睇過一些文章及聽到一些媽媽說現在會買給小朋友玩。我一直都無諗過要買,因為卓希每個星期天都會去爺爺家玩堂家姐的玩具,但係前幾天聽到吉媽好想買及小吉玩,當時我都無諗過會買,因為卓希對玩具只係三分鐘熱度。不過今天經過見到時,係被佢的價錢所吸引,$20,平過小吉個套,所以決定買,卓希真的唔玩我都唔會肉痛。
 
初初卓希都玩得很開心,不過唔使半小時,佢已經對這套玩具無乜興趣,所以話,唔使買玩具給他,他只會玩我哋大人手上所有的東西,但一定唔係玩具!
 
下午決定要同卓希出去,但只限我們兩母子,因為卓希爸要返工,我又唔想芳ee去,所以我一個人帶著卓希去西貢。成個暑假我都想帶他去走走,一來那裏有好多不同品種的狗,卓希鐘意睇。二來又可以由他自己行。但係卓希爸就成日都話熱又話其他理由,就等佢要返工我哋兩母子出發!
我好喜歡同卓希兩人外出,想想今天便是返工前最後的機會,下星期我又會開始返工同返學,邊有時間陪佢,所以要好好把握這個時間。自從放完產假後,我都無乜機會同卓希兩個這樣外出,很多時唔係芳ee就係卓希爸,所以我好enjoy今天的時間,因為我知佢無其他人撐著的話,會是一個很聽話的小朋友。
果然不出我所料,佢好乖的跟著行,我們又見到幾隻好靚的狗。然後兩個子仲走去食下午茶,我飲凍咖啡同食栗子蛋糕,卓希就食波羅包。回程時我們仲去沙田接卓希爸放工,不過下午茶就無佢份!
 
原來卓希有咁多fans的,嗯!等我諗諗幫佢開返個fans club,試吓做星媽的感覺先!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()