基於一些特別的原因,我有些迪士尼的free ticket,成個summer都無時間同卓希去,下星期卓希爸又要返工啦,所以咪今天去囉。
下午二時四十五分,我哋約了我妹妹,佢仲帶佢個仔同兩個靚妹去,不過一去到大家各自玩,因為卓希仲細,同佢哋玩的嘢都唔同。


去到我們便第一時間去拿巴斯光年的快pass,然後便去玩winne the pooh,都要等成四十五分鐘,卓希好鐘意,仲學我哋咁手指指。

跟著我哋便去坐船,佢都唔係好驚,只是去都有好多steam的地方便有少少怕。不過今天真的好多人,排隊都排咗好耐。
然後便去醫肚,雖然係貴,但都無人哋講得咁利害,只是凍嘢飲就真的好貴啦!
晚飯後,我們玩的策略改變了,先是芳ee同卓希去玩騎木馬,同一時,我便去排小飛象,所以在一小時內可以玩兩樣東西。教咗卓希按制可以上下後,嚇c我,佢係咁又上又下,我差點嘔番d食物出來。跟著便係時間玩巴斯光年,好好玩,我有成四萬幾分。
卓希在迪士尼咁耐都無sleep過,所以到晚上七時多便開始攰啦,我們決定唔睇煙火便在七時五十五分走人,係停車場都見到煙花,卓希仲唔想上車添!
 
總括來說,如果唔係有free ticket,我都唔會去香港的disney,真的很細,香港人做唔到好像美國人的那種氣氛,仲話要係上海開添,邊得呀?中國人咁唔識禮貌及排隊,點可以把disney做得好呢?像今天,已經有個阿太帶著三個小朋友打我尖啦,我好想用並通話話她的,係卓希爸咁住我咋!所以中國人係做唔出嗰個歡樂的氣氛來的。日本的disney,我又覺得太假,吓吓都要點頭。美國就真的好玩好多,人哋的文化係可以做到好開心同忘記一切盡情玩的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()