今天卓希一早要返playgroup,要學的東西如下:

要求下說出自己的名字-------------------發展功能性語言--------------------------fail,因為卓希近來唔肯講嘢
用羮舀食物---------------------------------增強自且力進食技巧---------------------無問題,自從夏令營之後,佢餐餐都要自己食,唔要人幫
踏上踏下-------------------------------------發展下肢運用-----------------------------無問題,因為卓希最鐘意就係行樓梯,唔行過個心都唔舒服
 
跟著下午在家,我三伯娘同淑金堂妹話要嚟我屋企,嚟來嚟去都嚟唔到,要成晚上七點先到。咁我哋就落去百樂酒家食飯。
本來今日成日我都有意無意之間要卓希坐馬桶,教他開大時要坐馬桶,點知等咗成日都無,咁去百樂食飯時,我突然見到佢面色有變,就同淑金帶佢入去TOILET到攪啦!嘩!打開咗尿片要他自己站無幾耐仲痾到成地都係C,咁我就要攪佢,要淑金帶佢出去先,然後先清潔好個地方。唉!食餐飯都俾D C我嘆!
不過佢今晚就好鐘意淑金同三伯娘,人哋話要同佢BYE BYE時,仲唔想佢哋走,仲想跟人返屋企!依個仔!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()