感想真的很多:
  1. 帶著卓希雖然真的很麻煩,但這一個星期的全時間相處,我發覺他學會了很多東西,而且還懂很多我們的說話,好像在酒店裏,我話要訓覺啦!食咗奶咀就唔准落床,佢真的在最後兩天晚上能做到。返到香港都能照做!
  2. 帶著一個小朋友,真的要租車,我們用了五天車子,真的很方便,不過對小朋友來說便辛苦些,因為要困住係car seat到,而且每到一個景點留一少段時間便走。對小朋友來說又上車,又落車,無他佢唔鐘意坐返car seat的。
  3. Tokyu inn地點就好,不過佢哋的service就真的唔係咁多,但我哋就鐘意間房(因為有電動按摩椅)。
  4. 我帶去日本的尿片不多,在那裏買真的很平,好想好想大量入貨,不過真的無手。
  5. 不單卓希,連之前有些bb去北海道都唔肯飲水,我覺得係佢哋唔慣d水的味道,因為我自己覺有些味道,所以幾天以來係用綠茶當水。所以咪買了一枝果汁開水給卓希。
  6. 在札幌巿中心住的那三晚,我每晚都會有一樣的節目,就是等卓希sleep咗之後,我走去咐近的墨魚店到買墨魚丸,在香港我只食過一兩次,都覺得麻麻地,不過日本的墨魚丸係“正”。到最後一晚,我們還試兩種不同的味道添!yummy yummy!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()