close
6:15am
卓希起身,我哋又預備去食嗰個無乜嘢好食的自助早餐。返房後一定要卓希訓多陣,如果唔係點可以頂到上飛機!跟著卓希爸同我都再用電動按摩椅多一陣。
10:20am
離開酒店啦!不過放行李在酒店,然後四處走走,今天我們係咁入d百貨公司,因為我仲想買多個蜜瓜俾老爺奶奶,同我未找到綠茶kit kat。但係都係找不到。
11:00am
去食味之時計台拉麵,一定要本店嗰間先好食!
12:00noon
再入去robinson,買多個瓜,其實我好想買多d生果,不過要帶著卓希,真的唔可以拿咁多東西。
1:00pm
坐酒店的巴士去機場,酒店真的無鬼用,只是一輪二十四坐的巴士,仲要接兩間酒店的住客,好心佢要架大d啦,個個都有咁多嘢,邊到夠位,所以個個都佳到好迫。迫都係其次,佢行無料公路我先致想c,慢到七彩,咁大間酒店,俾錢行highway就差唔多。
2:30pm
到機場,又是一場混戰,幾經辛苦先可以check in 到,之前聽卓希爸的肥同事話過關要好多時間,咁我哋只係行咗千歲機場的duty free少少就走人,點知!唉!原來好快,過咗關後仲要等多一個鐘先上得機!
4:45pm
終於起機啦!卓希一起機後便sleep了,一訓便是兩個多小時(好彩),之後便要在半空中同佢social!
8:15pm
到香港,一切都好順利,好彩有秀華來接我們,如果唔係我會暈底的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()