5:50am
卓希醒了!
7:00am
食早餐,但就算是自助早餐,我也沒有幾多落肚,也沒有甚麼適合卓的,草草食了少少,便上房“暗”他再睡過。由8:15am睡到9:45am
10:00
出發到大通公園,我們還一路食粟米,不過太salty了,富田農場的好味好多。然後去了電視塔,上了最頂的那層。卓希爸仲由最高那層行落三樓,不過他沒有任何別之處。
12:00noon
剛走到時計台,便聽到它响鐘,我們影弓相之後,便去味之時計台食什飯,好味又唔肥,仲平過拉麵橫丁!
1:00pm
去了JR火車站look look,跟著到Akachan睇bb用品,那裏的東西我覺得只合初生bb同沒有combi的bb們。只買了少少餅給卓希,我好想買奶粉,但怕拿不到回香港!
2:00pm
步行到雪印本店的途中,見到的士和私家車crash,情景就好像睇成龍car crash拍戲一樣。卓希爸仲八掛到去完雪印之後要返事發現場睇情況。不過日本人的工作效率真的很慢,要好耐才有police同ambulance。
3:00pm
返到酒店休息一吓,卓希順便開大!
4:50pm
出發去robinson,睇吓有無嘢啱我自己買,只在100yen店買了些少的snacks及餅給卓希。跟著便去蟹將軍食飯!
5:50pm
到逹蟹將軍,簡直係皇帝式享受,先去四樓,有自己的房,然後叫了有et的蟹餐(我的老師朋友給我的cupon)。卓希爸同卓希只喜歡麵,湯同天婦羅,其他所有生嘢我攪點。所以卓希同爸爸唔係好飽,到吉x家買一個飯來填肚。原來日本的吉x家真的好好味,連洋蔥都好味過人。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()