9:40am
離開李老師家去白之戀人,卓希在那裏週圍攪,週圍玩,好好好多香港人,週圍的人都識聽我話:唔准攪!佢簡直開心到飛起!
11:00am
食蛋糕buffet,之前己給了卓希餅食,點知佢好鐘意食蛋糕,兩個大人價錢食三人份量的蛋糕。
12:00noon
離開白之戀人,到tykyo inn 到check in。
12:30pm
到逹,但在那怕人的停車場,真的嚇c我,渣了十多年車,第一次要泊入去有lift的car park,睇位真的不準確(這又不是自己的車)
12:50pm
終於可以上obby到check in,但那位小姐話要兩點先可以,房未ready,但我們問可否最些上房,因為卓希成個早上都在玩,在車裏只睡了十櫪分鐘,下車時吵醒了,所以他需要一張床來睡覺。佰這間酒店的service真的很差,點都話唔得。好啦!我就出去走走,由於卓希扭計(眼訓),我要全程抱著他,他又唔肯卓希爸抱。先去還車,真的有點不拾得我的幾天戰車,然後走回酒店,途上到robinson買生果、乳酪及鮮奶。在超巿時,卓希見到提子就想食,我們也打算買,但由於他眼訓,又無立,所以扭計。
2:00pm
搭正兩點,回到酒店,可以上房啦!嘩!係corner位,仲有一張電動按摩椅,我同卓希爸輪流的按摩。
2:45pm
卓希在房內攪嘢,但們迫他上床午睡。look了大半小時,3:20pm才睡著了,我便下樓去上網,卓爸睇旅遊書。
4:45pm
再外出,去了狸小路,諗住在那咐近找食,但找不著,便畏睇書,才知道酒店後面有拉麵橫丁,選了一間連馬德鐘也到的拉麵店,但食著時,汗由頭流到落身到,食完後便快的走人。
6:30pm
回到酒店,大人看電視,卓希週圍攪嘢!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()