今日早上卓希爸話去飲早茶,咁我哋就一家人及芳ee一齊去九龍灣的酒樓。本來卓希已經開始想訓的,但係有得出街及玩,便乜嘢眼訓都唔記得哂,之後回家時,在停車場開始開車而還未到付款押口時,佢已經頂唔住,係車到訓咗啦!仲訓得好鬼“林”,最衰當時我哋無影相機,如果唔係就一定影佢個“林”樣嚟睇睇!
下午卓希和爸爸過去探爺爺,回來後又讓著要出街,咁我便帶他落樓下找他爸爸(卓希爸去剪頭髮),行了一會兒後便回家食粥粥。無幾耐翠雯姐姐便來我們家,今晚芳ee煮泰國餸,咁我哋咪一齊試吓佢的手勢啦!有很多香港人都好鐘意飲的“冬陰公湯”、“抄通菜”和“青咖哩雞”,所以嘢初初食落口都唔覺得點,但後來食食吓先覺得d火出緊嚟。
今晚卓希和翠雯玩得好開心,有時卓希又會走去翠雯到“聊”佢,有時大家又搶奶樽。所以今晚卓希爸和我係休息時間,唔使吓吓都要social個仔,有人可以同佢玩係我哋一大樂事!
不過仲有兩天我就要考試了,個人越讀就越覺得很無奈,個考試範圍很大,大到所有的材料都沒有時間去睇,就算睇咗都只係過眼雲煙,完全係記唔到入腦的。尤其是那些文學的乜派物派,佢哋的內容和分別就真的令到人都頭痛,最煩的是連毛主席的說話都有文學的意義。已經唔係好分得清佢哋的分別啦,有時仲要比較兩者之間的差別。真的唔想讀下去,越讀個心就越跳得急同快,真的有壓力同緊張。求天父給我力量及平安!
耶和華開了瞎子的眼睛;耶和華扶起被壓下的人。耶和華喜愛義人。
詩篇146:8
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()