今天一大早便遇上大問題,因前些日子,正是熱潮的世界杯,卓希爸一早起身便會開電視睇新聞的入球。所以小卓希可以話係已經習慣咗一起身便要開電視(佢亞媽我好無奈),今天一早起身佢又要求開電視(我哋現在通常只是開晨早新聞給他,他很快便沒有興趣後便關電視),咁我都要作出我的要求,要佢執玩具(近來我們正在教他執玩具,要有手尾)。卓希行去玩具區只執了兩件玩具便又扭開電視,咁佢亞媽我就唔會咁輕易放棄的,一定要他執玩具後才可以開電視。他就係咁咸,係咁咸,我都唔理佢(通常d亞媽比較心硬),卓希爸就係咁又抱佢,又dum佢,越理佢就咸得越大聲。我就同卓希爸講唔好理佢啦,卓希爸的耐性只係可以忍到兩分鐘,然後又想同卓希講數。剛巧這個時間芳ee就嚟搶抱卓希,卓希見又有人理自己,哭聲仲大,芳ee居然想用奶咀,立刻俾我阻止,佢做錯,點可以用另一樣嘢同佢交換???
我見這樣,本來係睇緊報紙的我便抱了卓希入房,關上門,由得他自己哭,正當他開始收聲時,因為哭得太多,d nose 水倒流,形成啖,他便咳了幾聲又嘔了。卓希爸見咁的情況,唔理我的反對就係咁dum個仔,後來卓希就真的收聲及係爸爸的懷抱裏睡著了。但係事後我也有同卓希爸話,唔可以咁容易便dum佢,而且係有眼睇的,越dum佢就哭得越大聲,但係d男人就係唔聽女人話,我唔理,日後個仔唔聽佢話,佢真的自食其果!
 
早上開完會後,我便回家接芳ee同卓希返心光,唔係做嘢,係我可以放假啦。今個下午開始我真的可以開始放假啦,第一件事要做的,便是帶卓希返心光的泳池游水。嘩!成個泳池得我哋兩母子游咋,直頭係“爽”。卓希在雙腳不能點地的情況下是有點怕,但在泳池邊的樓梯時便很開心的週圍走同踢水。玩了大約一小時,便回家了,游完水後的卓希都肚餓啦,回家食粥食得好快,完全無扭計。
 
另一樣令我困擾的是和芳ee的溝通,I try to be nice to her,直頭當她是一家人,去書展拿了很多東西回來都給了她很多,食乜嘢都有預她的一份。但有時真的頂唔順佢縱卓希,而且問她問題時,她不是答我所想要的。例如今天在車子裏時,我問她後座是否很熱,其實只是一條很容易的問題,她的答案是:嗯!都涼唔到,都唔係幾涼。我直頭想c,答我好熱咪得囉,點解會這樣的答覆呢?又,在食粥前時常會在卓希面前評論我俾d乜嘢個仔食,但係食完粥後,到大人食飯,就所有嘢都給卓希食,仲係食到唔停嘴。我話唔准再食,佢就同我個仔話:唔係好飽係咪?仲想食多d係咪?媽媽唔俾食係咪?我個仔的肚皮已經好大,我好怕有一日他食太多嘢會引致“爆肚”,婆婆(mormor)成日話我唔好俾咁多嘢佢食,其實嗰個人唔係我,我係阻止嗰個。個仔係我的,我都唔會餓親佢,但係食嘢真的要適可而止。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()