今天早上都是休息加休息,卓希這兩天都唔係好肯食粥,真的不知是否在心光宿的火食太好味,返到屋企後對粥真的無乜興趣,所以也就在半玩半食的情況下完成每餐的食用。
下午我們一家去了hollywood plaza,為的是可以出外走走,而且也可以嘆免費的冷氣,我們在starxxxx坐下來。

 
飲到媽媽唔准再飲啦!
 

 
 
卓希係咁要食muffin同飲爸爸個杯cream朱古力味冰,

 
之後我同卓希抵受唔住睡魔的急call,兩母子就係咁係大庭廣眾下訓咗。


 晚上卓希爸的舊生約了老師和學生去食飯,又只係得我同卓希兩人。本來我是想回柴灣探吓親人的,但柴灣親人們唔係約了人去書展,就係要返工,又或是病了。所以本來我們是在家的,但後來給我找到卓希的契媽,可以去同契哥及契妹玩!
一去到,真的不得了,原來契哥很喜歡同卓希玩,仲同卓希一起洗澡,話就話係洗澡,其實就係玩水。卓希都係第一次用浴缸洗澡,契哥仲同佢擦身添。契哥成晚都時不時偷鍚卓希,連卓希飲奶時,都要癡住,不過以下的相很有趣,契哥只是想和卓希一齊,而晴晴的目的便是卓希手上的奶!

 

 走時契哥仲唔捨得我地走,不過唔走唔得,因為卓希已經好疲倦,而且走之前,仲攪契媽的cd,點知cd以無情力跌在他的腳子公上,所以疼了,


 不過我覺得小朋友是要跌下,同小朋友一齊玩吓,搶吓嘢才學會長大。正如我今天和一位bk媽媽傾電話時說,每個星期咁辛苦都要帶卓希去playgroup的原因是想他學會與他人相處,尤其是他直到現在都是獨生子,在家時可以隨手便拿到他要的玩具。但與其他小朋友玩時,便要學習禮讓。就正如今晚他和契哥玩耍時,我真的見到他的進步,是能與他人分享玩具,及契哥話唔得時,卓希識得立刻停手(以往他只會搶)。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()